Forum Fenix 安idnica Strona G堯wna
 FAQ   Szukaj   U篡tkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼i   Zaloguj 

Odleg這嗆

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fenix 安idnica Strona G堯wna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  

Jak daleko od 安idnicy na strzelanki mogliby軼ie je寮履?
5 km
0%
 0%  [ 0 ]
10 km
0%
 0%  [ 0 ]
15 km
23%
 23%  [ 3 ]
20 km
15%
 15%  [ 2 ]
Troch wi璚ej ale bez przesady ;)
61%
 61%  [ 8 ]
Wszystkich G這s闚 : 13

Autor Wiadomo嗆
Kiri
Plutonowy
Plutonowy


Do陰czy: 24 Mar 2009
Posty: 62
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Jawor
P貫: M篹czyzna

PostWys豉ny: Sob 10:19, 28 Mar 2009    Temat postu: Odleg這嗆

Witam,
Ile tak w豉軼iwie jest kilometr闚 ze 安idnicy do Jawora? W Jaworze jest fajna miejsc闚ka. Taki ma造 lasek, na obrze瘸ch miasta, w kt鏎ym jest strzelnica. Jest jeszcze jakie stare gruzowisko (w tym lesie), troch pag鏎k闚 itp. Jak jeste軼ie t miejsc闚k zainteresowani to podrzuc kilka fotek. Wink


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
RiFF
Fenix 安idnica


Do陰czy: 30 Kwi 2006
Posty: 2430
Przeczyta: 26 temat闚

Pom鏬: 6 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Mars

PostWys豉ny: Sob 11:29, 28 Mar 2009    Temat postu:

ze swidnicy do jawora jest dokladnie 35km

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Kiri
Plutonowy
Plutonowy


Do陰czy: 24 Mar 2009
Posty: 62
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Jawor
P貫: M篹czyzna

PostWys豉ny: Sob 11:31, 28 Mar 2009    Temat postu:

Czyli chyba troch przydu穎 - jak s康zisz? Rolling Eyes

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
paxo
Kapitan
Kapitan


Do陰czy: 11 Sie 2007
Posty: 814
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 安idnica

PostWys豉ny: Sob 12:54, 28 Mar 2009    Temat postu:

zapodaj fotki to sie obradzi , 35 to nie jest straszni daleko.

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Kiri
Plutonowy
Plutonowy


Do陰czy: 24 Mar 2009
Posty: 62
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Jawor
P貫: M篹czyzna

PostWys豉ny: Sob 18:38, 28 Mar 2009    Temat postu:

Ok, w najbli窺zym czasie dam fotki pogl康owe.

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Ogi
Major
Major


Do陰czy: 10 Lut 2008
Posty: 1847
Przeczyta: 12 temat闚

Pom鏬: 6 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 安idnica
P貫: M篹czyzna

PostWys豉ny: Nie 9:34, 12 Kwi 2009    Temat postu:

je郵i dobra strzelanka i miejsc闚a to i 1000km
Je郵i by豉 by to strzelanka po kt鏎ej nie m鏬豚ym spa przez tydzie to i na kraniec 鈍iata (zdaje si Jack Sparrow co tam organizuje sorry Kapitan Jack Sparrow)


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ogi dnia Nie 9:36, 12 Kwi 2009, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Kiri
Plutonowy
Plutonowy


Do陰czy: 24 Mar 2009
Posty: 62
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Jawor
P貫: M篹czyzna

PostWys豉ny: Pi 13:25, 17 Kwi 2009    Temat postu:

Sorki ch這paki zapomnia貫m o tych fotkach ale na weekend ju b璠.

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fenix 安idnica Strona G堯wna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin