Forum Fenix ¦widnica ASG Strona G³ówna Fenix ¦widnica ASG
ASG ¦WIDNICA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

24.06.2012 - mini milsim
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Fenix ¦widnica ASG Strona G³ówna -> Archiwum spotkañ lokalnych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
SZUWAR
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 4237
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: ¦widnica
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: ¦ro 12:53, 13 Cze 2012    Temat postu: 24.06.2012 - mini milsim

Strzelanka o charakterze milsimowym w okolicach Witoszowa oraz Modliszowa.

Zg³aszamy 4 osobowe dru¿yny. Ka¿da jest osobno i dzia³a wed³ug zasad okre¶lonych w regulaminie. Celem gry jest zaliczenie punktów oznaczonych na mapie oraz eliminowanie innych zespo³ów. Ma to doprowadziæ do jak najczêstszej konfrontacji miedzy dru¿ynami. Scenariusz przewidziany na 6-7 godzin.

Zasady

Ogólne:
- nie mo¿na pozostawiæ rannego, dru¿yna mo¿e poruszaæ siê tylko pe³nym sk³adem
- grupa mo¿e dzia³aæ tylko w 100% sk³adzie
- w sytuacji gdy np dwie przeciwne dru¿yny miêdzy sob± walcz± i w jednej z nich permanentnie zginie jeden z operatorów, dru¿yna taka mo¿e siê broniæ lub staraæ siê wyeliminowaæ dru¿ynê przeciwn± a¿ do skutku
- dru¿yny musz± d±¿yæ do zaliczenia wszystkich punktów na mapie
- mo¿na organizowaæ zasadzkê nie d³u¿sz± ni¿ 30 minut i jedn± na 2 godziny (mowa o sytuacji gdy nie widzimy przeciwnika i chcemy poczekaæ na jaki¶ cel do wybicia a nie w sytuacji gdy zobaczyli¶my ze kto¶ do nas idzie i chcemy go wyczekaæ - to jest dozwolone bez ograniczeñ)
- w miedzy czasie mo¿ecie sobie szczaæ po krzakach, robiæ przerwy na posi³ki i co tam tylko chcecie, ale nie wyklucza was to z rozgrywki, ci±gle jeste¶cie celem i okulary na g³owie

Eliminacja dru¿yny:
- za dru¿ynê wyeliminowan± uwa¿a siê tak± która poniesie 75% straty w sk³adzie
- wyeliminowana dru¿yna musi pozostaæ przez 15 minut w miejscu w którym zosta³a "zlikwidowana" (nale¿y pamiêtaæ o czerwonych znacznikach, szmatki itp), po 15 minutach wraca do gry
- w przypadku gdy dru¿yna wyeliminowana zginie w miejscu strategicznym musi odej¶æ tak by straciæ to miejsce z pola widzenia i tam odczekaæ swoje 15 min
- dru¿yna która zginê³a ma obowi±zek odej¶æ na 200 metrów i odrodziæ siê gdzie indziej je¶li inna ekipa która wygra³a starcie ja o to poprosi bo uzna ¿e przeszkadza

Ograniczenie amunicji:
- w przysz³o¶ci, póki co nie ma

Trafienia:
- licz± siê wszystkie trafienia
- osoba trafiona musi po³o¿yæ siê na glebie i wzywaæ medyka
- osoba trafiona nie mo¿e siê sama przemieszczaæ, strzelaæ i w jakikolwiek sposób pomagaæ swojej dru¿ynie
- osobê trafion± mo¿na przetransportowaæ, lecz nie mo¿e siê to odbywaæ w sposób "za r±czkê"
- trafionego nie mo¿na dobiæ, umiera sam po 10 minutach od trafienia gdy nie zostanie mu udzielona pomoc

Medyk:
- musi posiadaæ przy sobie ca³e banda¿e do leczenia(nie ciête na kawa³ki)
- leczenie polega na obwi±zaniu rêki lub nogi osoby trafionej ca³ym banda¿em
- medyk nie mo¿e leczyæ sam siebie, mo¿e zostaæ uleczony przez kogokolwiek, ale na jego odrodzenie id± dwa banda¿e
- medyk posiada przy sobie 3 banda¿e (ca³e nie pociête) (dodatkowo ka¿dy z graczy ma przy sobie jeden caly banda¿)
- banda¿e s± do ponownego u¿ytku ale po odrodzeniu siê ca³ej dru¿yny

Co trzeba zabraæ:
- najlepiej jaka¶ zapasow± batke
- warto by by³o gdyby na jedna ekipe przypada³a jedna dodatkowa replika
- czerwon± szmatkê
- jeden ca³y banda¿
- wydrukowan± mapke
- kielbase na grila po strzelance (jesli bedziemy robili)

Co warto wiedzieæ:
Scenariusz nie jest jak ka¿da standardowa jebanka, mo¿e byæ tak ¿e przez godzinê albo i dwie nie spotkacie nikogo, trzeba uzbroiæ siê w cierpliwo¶æ i nastawiæ na to ¿e chcemy tutaj jak najbardziej odwzorowaæ realne pole walki w manewrach tego typu (tam sie 95% czas przemieszcza a 5% strzela).
Oczywi¶cie chcemy tutaj doprowadziæ do jak najczêstszych spotkañ ekip.
Ka¿da dru¿yna ma te same zadania ale ka¿da startuje z innego miejsca. We¼cie tyle wody i jedzenia ¿eby Was to nie ogranicza³o i nie przeszkadza³o Wam w manewrach.

Wpisywaæ ekypy. Fenix ogarnia sk³ady w prv.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SZUWAR dnia Pon 22:53, 18 Cze 2012, w ca³o¶ci zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
dita-tattoo
Starszy sier¿ant


Do³±czy³: 16 Mar 2011
Posty: 129
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Dzier¿oniów
P³eæ: Mê¿czy¼nianka

PostWys³any: Pon 9:36, 18 Cze 2012    Temat postu:

1 Krzychu
2Lewy
3Siwy
4 JA-------603227830----------------------------pier...le Razz te¿ bede Smile

1Dominik 515245832
2Murzyn
3Pawe³
4kolega murzyna, nie znam typa ale pewnie te¿ jest czarny Very Happy

pewnie jeszcze bêd± harcerze (723467466 ale to nie jest pewne sztuk 3


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dita-tattoo dnia Pi± 6:00, 22 Cze 2012, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
TheAzreael-AZI
Kapral


Do³±czy³: 27 Lut 2012
Posty: 53
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 13:56, 18 Cze 2012    Temat postu:

Siemanko
SK£AD 1:
1.AZI
2.Cashern
3.Benny
4.Kazek
SK£AD 2:
1.Borek
2.Czarny
3.Ma³y John
4.ANR
SK£AD3:
1.Qd³aty
2.Socom
3.Marcin

Takie sk³ady na dzieñ dzisiejszy wyst±pi³y jak co¶ na priwie dam poprawki pozdro


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TheAzreael-AZI dnia Pon 22:53, 18 Cze 2012, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krisddz
Starszy szeregowiec


Do³±czy³: 30 Cze 2011
Posty: 34
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 14:05, 18 Cze 2012    Temat postu:

co siê dzieje z tym co polegli w walce ale nie zosta³a wyeliminowana ich dru¿yna i przemieszcza siê dalej.?? ( bo rozumie ze po nie udzieleniu pomocy przez 5 min jest trup) Czy trup ¶ledzi dru¿ynê i czeka a¿ padnie reszta czy , no w³a¶nie co ???? Smile

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Berni
Szeregowy


Do³±czy³: 16 Pa¼ 2011
Posty: 11
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Dzier¿oinów

PostWys³any: Pon 20:55, 18 Cze 2012    Temat postu:

No to nas jest 4 harcerzy ;]
Ja
S³ony
Herbu¶
Trela


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
SZUWAR
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 4237
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: ¦widnica
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 22:52, 18 Cze 2012    Temat postu:

kris zakladamy ze masz sytuacje w której wal± do siebie dwie ekipy i w jednej z nich zgin± 3 osoby (75%) - dru¿yna taka odpada

teraz zak³adamy ze jest sytuacja w której walcz± ze sob± dwie ekipy i jedna z nich np postanowi³a zerwaæ kontakt albo tylko siê broni i nie przejmuje inicjatywy a w tej drugiej w wyniku braku udzielenia pomocy ginie jeden operator - dru¿yna zostaje wyeliminowana bo w mysl zasady mo¿e dzia³aæ w 100% sk³adzie

trudno to jasno napisac, ale generalnie do poki dwie ekipy prowadz± bezpo¶rednie dzialania w kierunku wyeliminowania siebie nawzwajem czyli krotka mowiac, do poki dwie ekipy ze sob± walcz±, trzymamy sie zasady 75%, a w chwili gdy np idzie sobie druzyna i zostanie jedynie ostrzelana przez przeciwnika ktory spieprzy i zerwie kontakt, to jesli zadnemu operatorowi nie zostanie udzielona pomoc w odpowiednim czasie i zostanie uznany za martwego, to taki team nie moze sie przemieszczac dalej bo nie ma 100% skladu i musi sie odrodzic


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
SZUWAR
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 4237
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: ¦widnica
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 22:54, 18 Cze 2012    Temat postu:

To bêdzie pierwsza gra tego typu i na pewno bêdzie sporo dziwnych akcji. Mam nadzieje ze zwyczajnie to zrozumiecie i wyci±gniemy pewne wnioski zamiast potem sypac kwasem Smile

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
SZUWAR
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 4237
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: ¦widnica
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 23:00, 18 Cze 2012    Temat postu:

Z ka¿dej druzyny potrzebuje kontakt tel do jednej osoby.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
SZUWAR
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 4237
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: ¦widnica
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 23:10, 18 Cze 2012    Temat postu:

dym odpada bo wiesniaki nam straz zawo³aj±

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
AnouaaR
Podporucznk


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 242
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wa³brzych

PostWys³any: Czw 8:39, 21 Cze 2012    Temat postu:

Nie wiem kto te sk³ady kompletowa³, ale Marcin, Socom, Borek i ja jeste¶my razem. Smile

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
SZUWAR
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 4237
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: ¦widnica
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Czw 11:41, 21 Cze 2012    Temat postu:

Informacje

Po pierwsze to zwróæcie uwagê ¿e pozamienia³em nazwy dru¿yn, wiêc sprawd¼cie gdzie jeste¶cie i gdzie zaczynacie.

Mapka [link widoczny dla zalogowanych]

Cele na mapie:
- wzgórze Mrowina (pe³na kontrola przez 10 minut)
- wzgórze Go³uch (pe³na kontrola przez 10 minut)
- wzgórze 400 (pe³na kontrola przez 10 minut)
- wzgórze 423 (pe³na kontrola przez 10 minut)
- odcinek drogi 75 (patrol drog±)
- ruiny (pe³na kontrola przez 10 minut)

Cele mo¿na zacz±æ przejmowaæ od pocz±tku gdy zaliczmy wszystkie - kolejno¶æ dowolna. Oczywi¶cie bawimy siê na terenie miêdzy Modliszowem a Witoszowem.

Punkty za cele:
- utrzymanie celu na mapie + 1 punkt
- wyeliminowanie ekipy + 2 pkt
- przejecie celu gdy ten jest kontrolowany przez inna ekipê + 4 pkt

Punkty za wyeliminowanie ekipy i przejecie celu nie ³±cz± siê. (przydatna informacja - je¶li utrzymujecie jaki¶ punkt na mapie i minê³o 10 minut a widzicie ze kto¶ do niego podchodzi to nie oddawajcie za darmo Smile )

Proszê ¿eby ka¿dy mia³ przy sobie ma³a karteczkê i d³ugopis i uczciwie pisa³ punkty.

Czasy i miejsca startu:
A - 08:00 - pocz±tek lasu, zjazd po lewej stroni obok sporej ³±ki
B - 08:00 - w tym miejscu powinien byæ szlaban, zej¶cie jest w miarê wyra¼ne od razu w gêsty las
C - 08:00 - spory parking ³adnie przygotowany z miejscami na ogniska, usypany i ubity ¿wirem
D - 08:00 - start od okolic zagrody z konikami, okolice bunkra
E - 08:00 - start od okolic zagrody z konikami, okolice bunkra
F - 08:00 - drog± od strony stawu, start od skraju lasu
G - 08:00 - za przystankiem w lewo bardzo wyra¼nym zjazdem, ubita poln± drog± w stronê skraju lasu - tam start
H - 08:00 - start od skraju lasu
I - 08:00 - start od strony drogi 80

Prosi³bym nie waliæ do ekip dochodz±cych do lasu i nie chod¼cie bezpo¶rednio po uprawach.

Nowe sk³ady:

A:
1. Legion i ludzie Aziego
2. Legion i ludzie Aziego
3. Legion i ludzie Aziego
4. Legion i ludzie Aziego

B:
1. Legion i ludzie Aziego
2. Legion i ludzie Aziego
3. Legion i ludzie Aziego
4. Legion i ludzie Aziego

C:
1. Legion i ludzie Aziego
2. Legion i ludzie Aziego
3. Legion i ludzie Aziego
4. Legion i ludzie Aziego

D:
1 Krzychu
2 Lewy
3 Siwy
4 dita

E:
1 Dominik
2 Murzyn
3 Pawe³
4 kolega murzyna

F:
1. Berni
2. S³ony
3. Herbu¶
4. Trela

G:
1. Fenix
2. Fenix
3. Fenix
4. Fenix

H:
1. Fenix
2. Fenix
3. Fenix
4. Fenix

I:
1. Fenix
2. Fenix
3. Fenix
4. Fenix

J:
1. Model
2. Ogór
3. Ch³opaki z Enigmy
4. Ch³opaki z Enigmy

Koniec zabawy

Koniec przewidujemy na godzinê 13:00 - 5 godzin starczy na sam pocz±tek. Zobaczymy jak to wyjdzie bo pierwszy raz robimy co¶ takiego.

O godzinie 13:30 wszyscy spotykamy siê przy Bunkrze. Jak bêd± chêtni to krótkie ognisko, piwko, omówienie zabawy i podliczenie punktów.

Pro¶ba

Uwa¿ajcie na grzybiarzy i tubylców, czasami mog± siê trafiæ zw³aszcza w okolicy bunkra. U¿ywajcie rozumów i nie powodujcie spin i chorych akcji. B±d¼cie kreatywni i zaanga¿owani. Pamiêtajcie ze o 8:00 macie byæ ju¿ w akcji a nie dopiero siê szykowaæ i malowaæ twarze. Proszê bez wycofek i nie koñczcie przed czasem.

781 045 088 moj tel

Dobrej zabawy. Widzimy siê w niedziele o 13:30!


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SZUWAR dnia Pi± 16:13, 22 Cze 2012, w ca³o¶ci zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
SZUWAR
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 4237
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: ¦widnica
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Czw 11:58, 21 Cze 2012    Temat postu:

Azi wy¶lij poprawione sk³ady i po 1 numerze tel na ekipe.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Je¿u
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 10 Lut 2008
Posty: 1391
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 2 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: mog³em wiedzieæ?
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Czw 17:22, 21 Cze 2012    Temat postu:

Co w sytuacji kiedy moj team walczy z innym, u mnie totalnie zginie jedna lub dwie osoby, ale akcja sie urwie. Mam dwa trupy w druzynie i co dalej?
Rozumiem ¿e nie bedize wspolnego spotkania rano tylko od razu jazda do akcji?
Jeszcze kilka pytan pewnie padnie, ale lepiej tu i teraz niz w niedziele...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
AnouaaR
Podporucznk


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 242
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wa³brzych

PostWys³any: Czw 19:01, 21 Cze 2012    Temat postu:

Sorry, ¿e siê wpierdalam, ale uwa¿am, ¿e powinni¶cie zrobiæ porann± zbiórkê. Wtedy bêdzie mo¿na wyt³umaczyæ jeszcze raz zasady, porozstawiaæ ludzi. Wystarczy, ¿e kto¶ siê chwilê spó¼ni i wszystko siê wali.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
SZUWAR
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 4237
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: ¦widnica
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Czw 19:14, 21 Cze 2012    Temat postu:

Wtedy je¿u trzymasz siê zasady ¿e ekipa mo¿e dzia³aæ tylko w 100% sk³adzie. Tak ja to by³o opisane powy¿ej. Totalnie zginie czyli dostanie raz - medyk go wyleczy, dostanie drugi raz = trup. Albo dostanie raz i w 10 minut nikt mu nie pomo¿e = trup.

Anio³, jad± trzy kolumny - jedna od Was, jedna z DDZ i jedna ze ¦widnicy, je¶li kto¶ sie spó¼ni to nic sie nei zesra bo i tak bed± ludzie kr±¿yliw terenie. Je¶li chodzi o zbiórke to zale¿y czy my ze ¦widnicy jedziemy mpk czy chcemy samochodami.

Zasady s± prostê, na strzelanke jad± sami ogarniêci ludzie, my¶le ze nie bedzie problemu.

Je¿u - jeszcze pro¶ciej to wyjasnie:

W sytuacji kiedy walcz± ze sob± dwie ekipy - zasada 75%
W sytuacji gdy dwie ekipy nie walcz± - zasada mo¿liwo¶ci poruszania siê tylko pe³nym sk³adem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Fenix ¦widnica ASG Strona G³ówna -> Archiwum spotkañ lokalnych Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin